jasmin-noordghana.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo lieve mensen,

Over minder dan een week is het zover. Dan zit ik voor een maand lang 5.335 km verwijderd van ons kikkerlandje en bevind ik mij in Noord Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen. Tijdens mijn reis zal ik jullie via dit blog op de hoogte houden van alle mooie en bijzondere ervaringen die ik tijdens het vrijwilligerswerk zal opdoen. Dit is de plek waarop ik regelmatig (als ik tenminste internet heb) nieuwe verhalen en foto's zal plaatsen. Ook via de kaart kunnen jullie precies zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist en tot snel!

Liefs,

Jasmin

Reacties

Reacties

Opa en oma

Leuk, we zullen je volgen.

Alwin

Helemaal leuk, zijn benieuwd naar je verhalen en foto's! Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!